Subject: Tera Ehitus OÜ taotlus_Liiklusvälise teabevahendi paigaldamine tee kaitsevööndisse
From: "Endrico Litau" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 11:45:23 +0300

Tere!

Tera Ehitus OÜ on sõlminud ehituslepingu Kehtna Vallavalitsusega Valtu
Põhikooli koolimaja rekonstrueerimistöödeks ja uue hooneosa ehitustöödeks.

Seoses sellega esitame taotluse liiklusvälise teabevahendi ehk reklaami
paigaldamiseks maantee kaitsevööndisse.

Maaomaniku kooskõlastus reklaami paigaldamiseks on olemas.

Teabevahendi eksponeerimise aeg: aprill 2025 – juuli 2026

Lugupidamisega

Endrico Litau

Objektijuht

Tera Ehitus OÜ

mob: +372 5699 3350

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.teraehitus.ee> www.teraehitus.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.